söndag 5 oktober 2008

Welcome to Brooklyn New York!

YO,

Sitter på mitt nyinförskaffade rum i Brooklyn där jag nu ska bo i förmodligen 6 månader framåt, tänker att man kanske ska börja blogga om allt man pysslar med här borta, man vet aldrig det är kanske nån som tycker det är kul men det är också lite för mig själv, lite dagboksterapi plus att jag senare kan titta tillbaka på vad som hände här borta ( jag har så jävla dåligt minne så jag behöver nått sånt här och kunna titta tillbaka på senare för att kunna förklara vad jag gjorde här borta) .. kommer knappt ihåg att jag var i hong kong tidigare i år, okej lite överdrift kanske..

ojoj, grabbar, jag tror jag nu även mumlar i skrift också:)

Skulle gärna ha velat haft en annan del av köping vinjetten som teamsong när man först entrar denna blogg, är det möjligt data tech avdelningen( Bror ule)?

Ialla fall välkommen till denna blogg!

Inga kommentarer: