lördag 18 oktober 2008

House Issues!

Toapappers krisen fortsätter, nu har jag gått i bojkott! Jag vet inte hur de andra gör, jag misstänker att alla sitter o trycker på sin egen rulle( gömmer den under kudden på natten) och sen smyger in på muggen..

Besviken på gruppen, Tror ja ska säga vad tycker i bikten senare idag!

House issue två gäller ju dock husägare Gerry... Nu måste man kicka igång värmen, hon sitter o trycker på oljan,, Dock svindyr olja som hon nyligt införskaffat för värmen i kåken under vintern.. Oljepannan måste sparkas igång asap, vakna 06 imorse och trodde jag fortfarande var kvar i madioson square garden( svin kall hall förövrigt!) trippla täcken las på men hade fortfarande sånn där snorlosks frysta tappar under näsan liknande en längdskidåkare efter en tre-mil

Nu ska pysa ner på stan, smita förbi skolan o lossa en bok sen kanske man tar en sväng på torget(steenes sköna uttryck över times square där jag skulle leta upp hans hotell .. " asså vi bor sådär mitt på torget":)

Inga kommentarer: