tisdag 14 oktober 2008

Stort tack till alla förslag på trojanhästrensning! :)

Data Mike sa...

Släng ut datorn ut genom en gigantisk skyskrapa. Då dör alla trojanska hästar garanterat! Sen köper du en ny...

Anonym sa...

Eller kasta ner den för en trapp, funkar också. Fråga Data-Mike, han har erfarenhet av liknande försäkringsbedrägeri!

Eller också så om du har namnet på viruset i fråga; googla det, finns säkerligen 1 miljon bra tips om hur man får bort skiten.

Fast-T

Dan sa...

Jag vet hur du kan få en liten hund nere i högra hörnet!/Da Feng

hahaha, skönt att få lite konstruktiva tips, vore ju faktiskt skönt att få en liten hund nere i hörnet da feng, Du kanske ge dig på att försöka konstruera trojanska hundar du istället...

Dana, hur vare den där hunden kom dit ner i hörnet igen föresten ?:))))

Nä tror jag kör med datakonsulterna mike o tom's ide.. skicka fakturan på ert jobb så betalar jag asap!

2 kommentarer:

Dan sa...

Jag har vaga minnen om hur den lilla hunden kom till världen:)

Brink sa...

Vill du att jag påminner dig dana? www.f.....