söndag 5 oktober 2008

Fast food review volume I

Jag var tvungen att göra en sån här i o m att man numera lever i the land of the fast food..

Göra vaddå tänker ni? jo en undersökning av alla ( ska försöka) stora fastfood kedjor i staterna..

Volume I blev kvällens lilla middags macka ifrån Popeyes, varför det blev popeyes undrar ni, jo det ligger närmast huset där jag bor samt så vill jag gärna undersöka gatorna runt här omkring i dagsljus först så jag vet vart jag går , så man inte endar upp i nån alley med gloc pistol i ryggen.

Meny: Chicken sandwich, spicy. en deep fried kyckling klump i en burgarficka, med lite sallad o dressing, +++
kött: bra protein ändå! vitare kött än min bröstkorg vilket kändes lite artificiell men. +++
personal: Sour cream & onion personal som trots mina försök med ett smile och lite mjukflört inte gav ett.. +
kolsyrehalt i drickan: typisk utspädd doning +

Overall score: 2+



More to come, stay put!!

4 kommentarer:

(u) sa...

Förslag på nästa recension: IHOP.

Alltid varit så sjukt nyfiken på IHOP. Du iofs varit där tidigare va. Men jag aldrig kommit iväg dit tidigare, då på 90talet, när vi besökte landet ett par ggr.

OCH vidare: ändra på blogginställningarna, så att man inte behöver logga in för att kommentera.

Dan sa...

Skulle vilja ha lite längre inlägg i framtiden... så som "redan less på"...eller?

Annars är det väldigt trevligt att du har startat en blogg, det är med stor förtjusning och en portion ångest och skräck som jag läser denna blogg.. Hämd hoppas jag inte finns i ditt vocabulary

Dan sa...

Förresten, är bilder förbjudna på bloggen?

Anonym sa...

vitare än din bröstkorg???
Intressant, intressant... Visste inte att d fanns nå vitare ;)
/Jonzie