onsdag 22 oktober 2008

Kändis Torka!!

:( har inte sett en ändå känd snubbe/gumma på stan... lite besviken på det

* Läste i NY-post som jag brukar köpa innan jag tar t-banan hem till BK(kostar bara 50cent) att tex kierra knightly(ingen aning om hur hon stavas) och mr mc dreamy mc steamy eller vad han kallas i greys anatomy har kunnat synas en del runt 14th street där d spelar in film ihop m.m .. och nere vid wall street var det under tisdagen inspelning av ugly betty scener ( mkt nära våra lokaler i down town) men inte skymta jag nått,.. Tom crusie o katie holmes var o käka pizza vid 4th ave o 125. mary- kate olsen var där, toby maguire var där, don king var där .... ..a ja inte för att d är mitt mål med tiden här men d skulle va schysst o se nån tex megan fox o bara fråga om hon vill typ ta en java eller nått, inge märkvärdigt liksom:)

* på tal om 5ocent.. hans nya singel tycker jag inte om, låter så äckligt likt allt de tidigare han gjort och scott storch produktionen är tråkig, gammal! kul o jämföra fiftys o kanyes utvecklings kurva de senaste åren:)

* en annan grej jag läste i post var att det var stor kalabalik i en tunnelbane station i queens igår då två poliser blev skjutna bla.. skottlossning utan dess like nere i vänte delen av stationen, till slut så träffade en av poliserna också förövaren och det hela slutade utan nått dödsfall iaf...... tydligen så har gatuvåldet ökat en del på slutet pga the recession.. mer rån o grejer. kul..

* Äntligen har Gerry kört igång värmen i huset!

* Äntligen pt 2 har jag hittat ett schysst hak inte långt ifrån huset, the outpost cafe heter det.. kanonkaffe, kul utbud av öl o vin, mkt hummus på snacks meny samt fritt wifi så man kan sitta o relaxa med en kaffe o surfa samtidigt, klockrent! sjukt cool inredning också byter d hela tiden konst på väggarna.



Som aftonbladet fast utan micke nybrink

1 kommentar:

Anonym sa...

Inge märkvärdigt liksom, chilla lite med Megan bara.. Glid på dude ;)