torsdag 9 oktober 2008

Torkar svetten!

Boom, Nyligt hemkommen efter en dag på college't!

Yom Kippur killens mages hördes all over campus=) nära, så farligt var det inte.. Ännu en skön class. Dock på hemvägen svepte jag ner en sväng till hamnen vid närheten av wallstreet, turist packat område DSG, och knallhett ute... Jag som klädde mig imorse som för alla andra dagar denna vecka, tisha,kofta och rocken! Huge mistake.. Sommar värme ute, och över 20 grader där vid hamnen! hyfsad weatherchange när det varit kallt, höstigt, blåsigt, sen helt plötsligt smällvarmt!

okey, jag klagar inte!

Svängde även förbi New York yankees souvenir butik där nere i hamnen och boy har vi mkt o lära där kära, hockey och fotbolls klubbar.. allt man kan tänka sig i finns, i yankees format! Studie resa Tommy Roos ?? (marknadschef modohockey btw)

Sen vill jag bara säga att hatten av för H&M ännu en gång! Denna höst görs samarbetet med japanska design märket Comme des Garçons! mkt stora på parfymer bla..

som vanligt äre utvalda butiker som kollektionen släpps på och mkt passande har vi en stor hm boutique nära skolan=) hemma brukar det iaf vara fullt ös på butikerna, framförallt sthlms butikerna har det sett ut som ,, men dom brukar ändå släppa upp en del plagg till tex umeå..

Öviksbutikens herravdelning har dock fullt upp att fortfarande sälja ut lagret på vårkollektionen 2001 så, det kommer nog inget paket upp dit känns d som! okej, nu äre inte nån sorts diss typ, ah nu är man i storstan då allt finns tillgängligt utan jag älskar min stad men menar bara att just hm herr skulle kunnat vart grymt om dom hade flyttat på inköpschefen på herrsidan och konsultat mig eller who tha fuck ever att göra det istället!

vill bara plussa på öviks MQ som jag tycker är bland de bättre MQ's fräsch o fin butik, bra utbud och bra skyltning.. sen hade dom ruskigt bra personal ;)



Commes des Garcon trench

Ännu ett lite för långt inlägg va?
i'm out!

Inga kommentarer: