måndag 20 oktober 2008

Tired Monday

Varit en seg måndag, eller trött måndag, jag har varit trött, vart lite fel igår liksom.. blev ju som sagt rätt sent i lördags på klubben sen så var man bakis sliten men jag lyckades ändå ta mig ner t schtan.. kika en bio med joey och kilade runt lite höstkylan och sen, boom! kom hem där vid 19draget... snuskigt trött, somnade i en o en halv h.. sen var man rökt på att somna om igen, tillslut efter en massa serie tittande( skönt entourage avsnitt denna v.. big news for Ari!!) somna man väl 3bläcket typ

upp ändå hyggligt imorse och tog mig t biblioteket innan class där jag satt o plugga lite.. sen class, sen en schysst lunch med damerna tighisti o maria på europa cafe(grymm do your own salladsbuffe!)

Jag o T stack sen o kollade på lite skor på lite sportbutiker nere vid torget på 42:a ,43:e T var ute efter ett par converse och vi blev tipsade om en hel del grymma converse butiker nere vid SoHo områden och 14:e gatan ( skriver så jag kommer ihåg) There's like converse's
that u aint never seen before där nere sa snubben på footlocker som försökte snappa upp lite svenska av oss.. skön snubbe men den andra på typ tio minuter som frågade om vi pratade franska.. whatha F! är svenska likt franska eller...

Quiz nu på torsdag sen nästa onsdag också.. nu börjar det hända grejer in school!

* Ibland måste man bara poppa ut ipoden ur öronen då man är nere i t-banan.. hög klass på gatu musikanterna i denna stad(förstås) .. idag var det en grym lirare på saxofon som kompade men en snubbe på bas.. de hade hookat upp talare o allting! najs!

*Höstens match säger man i NY-post om kvällens drabbning mellan rangers o dallas stars då kontroversielle Sean Avery är tillbaka i the garden( lirade här förra sässen och snackat mkt skit efter förra sässen) Tydligen har macke hängt sin första i the garden nu i första perkan,,, Skoj!!

Dubs (dubinsky i rangers) o avery ska ha redan tidigt i matchen ha börjat tugga skit med varann:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Läser du the Post? Är det vad man läser, typ Aftonbladet? Jag vet bara att NY Post vinklar ju grejer som värsta Fox News och har samma ägare; Rupert Murdoch. Om du läst nåt crazy-vinklat om Obama så..

Anonym sa...

Yes, brukar läsa den när jag åker hem i t-banan, kostar bara 50cent så det är skönt att ha nått att bläddra i.. ny times kostar ju mer;) men ja, definitivt det är värsta aftonbladet blaskan,,, page six delen som den heter är galen, massor med sidor om skvaller al'a ab style! nu när du säger d som har det varit några artiklar om obama som sett lite skumma ut:)