onsdag 15 oktober 2008

Skitsnack ( ordvits, d gilla du väl dana!?)

Lennart Sundström Tank och slam?

Jag börjar helt allvarligt bli tank o slam killen i detta hus.. Skitgubben!

Jag känner mig som slamgubben som backar ner sin slambil ner till stugan och luktar go'midda!

Varför då? jo för att här i huset där jag numera bor är all included men, tydligen inte typ dasspapper , diskmedel , hushållspapper m.m ( kanske tappar de där all inclusive märket snart?) så det är upp till oss inneboende i huset o kirra det, nån köper det och sen ser han att det är slut på det m.m. tydligen äre bara jag som ser att det ofta är slut på toapapper,

Fan,jag ska styra en sån toabal i dushen imorn! jag har köpt nu tre ggr, och det tar ju slut på nolltid!

Jag - dee de de de äää ju diin skiit du du he he på läpppa

Polskan på våning två- Håll käften jävla skitgubbe

Jag - okej okej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha!! Brink, din blogg är kung!
Mer inlägg!!!

//Fast-T

Dan sa...

Tycker det e bra att du tar ditt ansvar som skitgubbe, gällande ordvitsar är det något jag försöker vänja av mig, kommit fram till att det bara är göteborgare och gubbar som sysslar med detta... inte bra för min image