söndag 5 oktober 2008

Redan less på dessa club promotor ass j**k o**s ?

Okej, hyffsat o dra slutsatser efter en klubbkväll downtown Manhattan men helt ärligt, hoppas det inte kommer fortsätta så.. okej nu till storylinen:

Var ute igår med två svenska tjejer ifrån Berkeley College, ( kanon trevliga o härliga brudar för övrigt) vi landade utanför 10th avenue och 29 gatan typ, ett bar o klubb område helt enkelt. Såg några sköna klubbar och tjejerna hade researchat upp några ställen som skulle vara bra.. vi ställde oss i kön utanför en klubb som heter pink elephant och började kö, då jag och en av tjejerna fick akut toa kris. gick vidare och ser två porta-pottys ( http://www.bajamaja.se/ ... där kan man köpa en!) och gör sitt, jag kommer ut sist och ser nån 40årig snubbe med en helikopter platta större än gideå flygplats plus två andra svenska tjejer, 19åriga teens btw.

Iaf så jobbar 40 åringen tydligen som promotor på två av ställena på den gatan vi stod o hängde, Vi drog in på en av klubbarna, damerna gled förbi snyggt i nån vip line ( jag med;) och där inne var vi lovat fri sprit och schysst hang out vid nån soffa. jag blir småless redan vid entreen då damerna chippar förbi snyggt men jag tvingas skjuta fram 20 dollar i inträde , thanks promotor ass J**k o** haha, nära det är väl inte så farligt, det var ju trots allt ingen skräll och gör inte mig så mkt.

Inne i klubben satt det promotors överallt, o hängde med färdiga helrör's kitt liggandes redo nedanför där de satt, vi som våran guy lovat fick ju några drinkar alla cranberrie jucie, öh bara cranberrie juice. .. Efter ett glas saft så började jag tröttna men en av tjejerna tog saken i egna händer och nöp tag i en flaska brännvin som stod vid vårat, o började hälla, i glasen och göra egna drinkar , riktiga drinkar inga promotor drinkar. och trots kanske 70/30 alkohol ( kändes det som när hon hällde) kunde man knappt känna brännvinet.

Efter första flaskan var slut så ställdes snabbt in en ny på bordet, men det var tydtligen inte tänkt för oss utan det var för den andra promtor som stod på kö på det bordet ungefär.. aja överallt i lokalen kunde man se vilka dom var plus Hur många det var:)

våran promotor försökte få mig att tipsa några andra promotor snubbar med 20 dollar här o där så skulle vi få in en till flarra, ba, jamen visst , bara om jag kan få parkera min privat helikopter på din platta några timmar först..

sen lovades det och snackades det om att en till bottle var på väg in, jag känner bara och jag vill bara gå till baren och köööpa en öööl ( notera sundsvalls dialekten) det slutar med vi går ut och försöker gå in på tre andra klubbar men utan lycka sen hamna vi på en riktigt crowded ställe, kroppsvisitering vid ingången:) boom, jag gilla det men promotor som hängde på var råbitter och sur, gillade inte det stället bla bla .. men iallafall samma där promotors everywhere kändes det som..

Nu är frågan kommer det här vara fallet vid klubbning i NY??

Issofall vore det riktigt schysst om man vore tjej, får då går det ju smäll bra, allt gratis, lite blek sprit men allt for free iaf.

Jag har ju iofs fysiken av en tretton årig tjej så...


Hyffsade slutsatser efter day 1:)

4 kommentarer:

Joey. sa...

Du, det lät ju som en helkväll!
Själv skumpade jag fram genom natten på ett fullsatt tåg och ångrade bittert att vi inte köpte de fina bilderna från Hard Rock Cafe.

Later!

(u) sa...

Den här sidan av New Yorks klubbliv låter ju inte helt classy.

Fast-Tommy sa...

Haha!
Jadu efter en helg i Prag kan jag bara instämma på dessa personers lite tvivelaktiga uppträdande!
Det värsta säljknepet som användes på oss var nog "free midgets" hahahah! Falso nappade direkt av som du säkert förstår!

Anonym sa...

Haha, ja du brinken...du skulle helt enkelt ha vart tjej. Det är sååå förmånligt. Eller inte :)

Kul att du startat en blogg så man får se vad som händer för dig. Sköt om dig och ha det super där borta i staterna.
KRAM