tisdag 28 oktober 2008

Jag har Flyttat!

En våning upp i huset, mitt nya place är lite schysstare.. sitter nu i en riktigt comfortable fåtölj med skön sitt pall till o kikar på conan! jag har några sekunder snabbare till kök o toa vilket gör att jag sparar tid och kommer bli sjukt effektiv framöver

* satt o kika lite på steenes match mot tampa, (ville se atlanta matchen för o kika in statusen på tubens grabbar inför drabbningen på torsdag men nhl games center hade ingen sändning på den, sen gick d inte sådär lyriskt för grabbarna heller.. blå taggade på torsdag istället!) Steene får mkt istid och toronto är ett snabbt och krigande lag i år! spetsen som tampa hade med vincent lecavalier avgjorde dock, annars tycker jag toronto var det bättre laget!

Good night folks, imorn äre test igen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hörde ni fått snö!!

Joey. sa...

Du slapp dra flyttlasset så långt då, nice!
Bra att du gör bort en massa prov nu, det är värt att fira - på fredag tex. Har hört att det ev. ska komma en svensk träslöjdslärare på festen.

Anonym sa...

tjena surrade nyss med tub! hoppas ölen kommer smaka bra:) /dirtlove

btm sa...

johan, kommer du hem till jul?!? tänkte på det här med alladinasken, rondellen och charter i övik. Jag kan ju som inte klara av den delen själv...