onsdag 15 oktober 2008

Rangers - Buffalo final result 1-3

jajamensan! då var man tillbaka i the garden igen:) hur läckert som helst! denna gång var det verkligen inte planerat, utan en mkt trevlig överaskning( stort tack joey) .. fick ett samtal vid lunch om jag ville gå på rangers matchen ikväll .. jag svara såklart ja, dock vid tillfället var jag tokstressat över att jag var påväg att bli sen till skolan igen(föresten hur fan lyckas man komma sent då man börjar 12.35?) och jag insåg inte hur grymt detta skulle bli!

Rangers hade inte sin bästa kväll, de hade inte riktigt samma gnista som buffalo i kvällen till ära, dock var det mkt bouncing pucks, skott strax över m.m.. med lite flyt hade de lika gärna kunna fått in några puckar och det hade kunnat bli en över tid eller nått, äh, efter 5 raka så är man värd o lira tjaskigt en match... macke hade kanske inte sin bästa kväll heller men d hade varken de andra stjärnorna gomez o drury så, ba upp o kämpa igen nästa match guys!

rangers enda mål missa jag förstås, stod o köpte 9dollars ööööl i kiosk köööön vid tillfället.. bra timing brink!

dock så kom vi precis in till matchens enda riktiga fight! bra timing brink!

grymt mäktigt o få vara i garden! klassisk arena men sköna men ärliga fans, här buas d o tjäbbas om grabbarna inte sköter sig, sen äre typ en matfest utöver d vanliga, vad vill du käka på matchen? u name it? hitta inte sushi haket så d blev en burgare i paus.

Rätt skönt o glida runt på stan innan o se en massa rangerströjor gå omkring, man märker när det är rangers match i den här stan!

Thx again jo!

*laddar upp bilder så fort trojanerna har travat klart för kvällen

**för övrigt så räkna vi det till att det var 534st blåskjortor i publiken