söndag 2 november 2008

Söndag morgon

efter en väldigt lugn lördag så vaknar man nu upp och sköljer ner en riktigt god kopp java.. Mörk- mellan rost löfbergs lila ( helt sjukt att man måset köpa ett svensk paket för att få en bra kopp)

Ska bjuda argentinarna på en kopp snart(dom bjöd mig på en kopp förra veckan) , då ska grabbarna få känna på en riktigt bra rostning!

* ojojoj, torsdagen sitter i ännu kan jag säga. En oerhört trevlig dag med en mindre trevlig avslutning. Tuben bjöd till med tickets till matchen, jag, maria, tigishti smet dit, tog några drinkar under matchen och fick se en trevlig tillställning, tubens atlanta tycker jag i matchen inte var nå sämre än rangers men det kanske saknades det där självförtroendet hos grabbarna i vissa situationer, oavgjort hade nog vart rättvist ändå , men nu vann rangers med 3-2

* det första som jag och M fick se var en fight , en ruggigt bra sådan, colton orr and eric boulton gjorde upp! bland det längsta fighter jag sett! när vi kom till seatsen satt tigishti där helt förstörd, slagsmål var hon inte beredd på att få se på en hockey match:) kvällens största jubel var väl under denna fight iaf! tuben tyckte att det var en av de bättre han sett med.

* efter matchen satt vi oss ner o surra med tub en kortis sen invänta vi deras ankomst tillbaka till stan för o kika in någon klubb, möttes upp med tuben lite senare på en hipp klubb called 1 oak.. flera av atlanta lirarna var med, sköna snubbar med tunga plånböcker, sällan jag sett sånt schysst vip bord.. jag hade taktiken att dricka bira men tog tag i nån drink där på slutet och det var min biljett hem(mörkläggning efter den drinken, helt)! Jävligt nöjd att jag tog mig hem vill jag säga... Fått sig en läxa där kan jag säga..

* dock mången tack till tub som arrangerade en riktigt trevlig dag, avslutningen får jag ta på mig!



Wow!

1 kommentar:

Anonym sa...

Schysst start på fighten, vad händer??
Hoppas att livet leker!
Kör hårt brinken!