fredag 28 november 2008

Black Friday!

Kallas denna dag här borta, eller thanksgiving day också för den delen.. black friday är dagen då jul shoppingen börjar på allvar här borta.. det är reor utan dess like denna dag och shoppingen börjar väldigt tidigt på morgon... och butikerna är öppna väldigt sent också!

skoj om man har en jul klapps plånbok och jobba med, utan det? jobbigt o stå o tacklas med folk på stan men det ska kollas in ändå. Förmodligen lite senare ikväll!

Ellller... blir det glöggkväll hos maria o tighisti:) plus utgång! vi får se va!

* Onsdagens night out med adias "black tie" eventet först! var nice! open bar till 23 och vi herrar tilldelades en schysst adias black tie när vi entrade stället! sjukt snyggt ställe som bla en isländare ägde, surrade lite kort med honom i baren, cool snubbe och samtalet slutade med en shot of patron som han precis korkat upp!

Fantastiskt interior på stället, väl värt o besöka! sen DJ'n ... DJ'n! lirade klockrena klassiker inom Hip Hop/R&B sen blandade han in hela kanye west nya skiva i det! Sjukt bra!

sedan for vi vidare till en klubb i meatpacking som ja inte kom ihåg namnet på, men jag gav mig rätt snabbt, Open bar delen hade gjort sitt på min form och ja kände att jag borde göra kväll:)



Patrik o jag här med alldeles för många glas i på oss:) ja vet ärligt inte vad jag pysslar med men:)



Slirren var rätt schysst

2 kommentarer:

btm sa...

Känns som att du borde trivas som fisken i vattnet. Eller?!? om lite drygt en vecka är jag också i din där. Jag borde ta ditt nummer. Sist du skrev det var jag inte vid minna sinnes fulla bruk (som alltid) så det krävs en repetition. Take care!

Anonym sa...

Helveeete farsan!!
Vilken jävla kotlett du styr i NYC!!