måndag 3 november 2008

Halloweeen!



Jag o joey drog på en svensk halloween fest vi kollat in downtown med temat "Christer Fugelsang in space eller nått" Jag är ändå nöjd med min Space temiga NASA dräkt! Riktigt skoj o spana efter en suit på stan men det var sjukt stressigt och i sista minuten..

* på denna bild är jag knall bakis/börjat suga några nya biror inför kvällen plus så har jag styrt en kepsfrilla, härligt.....

* Festen som för övrigt kändes som en firma fest var si o sådär,, dock galet kul o va på schtan med alla costumes, plus alla poliser, en sån här kväll var typ hela styrkan inkallad kändes d som

*Insett av det kommer ta tid innan man lär känna denna stad, vi gick en o halv timme ifrån typ chelsea t grand central utan o hitta ett dygnet runt "schysst" frukost ställe....

Inga kommentarer: