torsdag 6 november 2008

Skönt snyggt folk

Wow vilken klubbning det blev igår, galet bra!

I vanlig ordning med mina kära vänner Maria o Tigishti,

Började på ett lougne ställe( som var helt galet snyggt niki beach hette det http://www.nikkibeach.com/newyork/) där det var ett sk dinnerparty, blandat folk men skönt o snyggt!

Det var det som var grejen, skönt snyggt folk skulle bli bjuden på käk sen fri dricka sen skjutsade i en jeep kavalkad till en riktigt schysst klubb vid namn marquiz downtown, där mera dricka bjöds och sen bara stå o ösa på dansa loss liksom..

Tanken är att det ska locka folk med att skönt snyggt folk glider in på ställena, superytligt men vaddå det är business här borta, livslängden på klubbarna är inte lång och då måste man hela tiden vara het!

nu vet jag inte om jag direkt sätter mig i skönt snyggt folk bara sådär utan den delen tog mina trevliga o vackra dam vänner hand om!

* efter ett tag på klubben med allt skönt o snyggt folk så hade maria surrat med en vän som var på Diddys fest på club mansion, att hon kanske kunde chippa in oss där.. no go när vi stod vid entreen bara gästlista sa dom medans NeYo gled ut ifrån klubben i ett schysst swagger o hatten på sne sådär:)

Höga betyg på kvällen såklart

2 kommentarer:

Joey. sa...

Sweet!
Bra att du håller standarden högt, inga firmafester här inte!

Anonym sa...

Louis Vuitton Don - Heartless (video)

http://www.youtube.com/watch?v=OisUPA73sw8

jonas snoddas