torsdag 4 december 2008

I'm a Dummy!

Det nya "googla"

haha nära inte riktigt men jag kommer på mig själv söka på "for dummies" efter mina sökord i arbetet som jag håller på med:) haha

tex: jag har inte riktigt fullt förståelse över vad den nya android" platformen som google har gjort till deras mobiltelefon G1 är för något?

Sök ord "Android for dummies" Boom! direkt kommer det upp en bra genomgång av vad det är.. klockrent för en som inte har en aning om vafan d handlar om.

Söker vidare "G1 for dummies", boom hittar en där också! hittar även en bok på den:)

söker vidare på "whatever for dummies", boom hittar en där också, nämen många ggr hamnar du säkert på dummies.com där dom har har massor med dummie instruktioner:) plus säljer de där de gula o kända "dummies" böcker som man ser överallt.

Jag skämms inte för o säga d "for dummies" är de nya wikipedia::::)))))) O ja skäms inte för o använda det heller, gör du?:)

"For dummie up that shit!"

2 kommentarer:

Anonym sa...

finns en bättre metod

ta valfritt ord typ

ex: Lego

Lägg bara till FOR ZACKE efter så får man en massa träffar!!

/snoddas

Brink sa...

hahaha