tisdag 16 december 2008

Global warming? dubbel OS?

Typ global warmingens mecka och ansikte uttåt, new "äpplet" York City..

Fullständigt galet, igår på eftermiddan kilade jag o tighisti runt i ett 15 gradigt Chelsea medans samtidigt det sprang förbi några i shorts o tshirt på deras jogging tur... själv hade man tokmkt clothes för att man inte stack ut huve ur dörr innan man stack hemifrån..

Idag går jag hem ifrån att ha hälsat på tighisti o maria uppe på upper east... i noll gradigt och stabilt snöfall, på andra sidan gatan är d snöbollskrig.... ja va ska man säga sånna här vädersvängningar gör äpplet perfekt till den första combined sommar o vinter OS staden, 2018, där dom kör skiten varannan dag, sommar, vinter! perfekta förutsättningar! boom! jag ska ha credit för ideen också IOK! fakturan kommer till veckan

1 kommentar:

btm sa...

satan vilken bra ide brink! Alltsa det ar ju helt galet. Igar sag jag en tjej som gick omkring i bikini nere i soho och idag har jag sjalv langkalsonger for att overleva. som sagt, galet!